….. Danmark del 2

Hvide Sand, säkert en fantastisk sommarstad. Nu var det kallt och blåsigt ja även lite regn. Vi parkerade på ställplatsen ute på udden, kändes som det lugnaste stället. Det fanns även en ställplats vid stranden, där stod alla surfare. En parkering/ställplats fanns vid hamnen men var lite livlig. Vi klädde på oss och tog en […]

Läs mer ….. Danmark del 2

Minisemester i Danmark, del 1

En veckas semester v20, vart ska vi åka? Vi hade lite olika förslag beroende på hur vädret verkade bli. Ganska svalt mer eller mindre överallt så vi bestämde oss för att åka till Jylland, Danmark. Vi tog båten från Göteborg till Fredrikshamn på lördagskvällen 18:20. Fint väder när vi åkte genom skärgården. Framme i hamn […]

Läs mer Minisemester i Danmark, del 1